Koop nu, betaal later met iDeal in 3 of Klarna

Bestelling afhalen is mogelijk

Verzendingsbeleid:

Bij Lash Lines is het ons doel je dat je jouw pakketje zo snel mogelijk in ontvangst mag nemen.

VERWERKINGSTIJD

Na je bestelling duurt het normaliter 1-2 werkdagen om je bestelling te verwerken.
Heb je gekozen voor afhalen neem dan contact op via ons contactformulier, info@lashlines.nl, of via WhatsApp 0621313204 om een ophaalmoment af te spreken.

Wij verzenden van maandag tot en met zaterdag met uitzondering van feestdagen.

Je ontvangt een bevestigingsmail met de track & trace code zodra je bestelling is verzonden. Wacht tot 48 uur tot de tracking informatie beschikbaar is nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Wij kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen veroorzaakt door het verzendbedrijf.

LEVERINGSTIJD*

Levertijd naar:

Nederland:                      1-2 werkdagen
België:                               2-3 werkdagen
Duitsland:                        2-3 werkdagen
Frankrijk                           2-3 werkdagen
Luxemburg                     2-3 werkdagen

Overige landen en
landen buiten EU:        5-8 werkdagen +-


*Houd er rekening mee dat dit slechts schattingen zijn, bestellingen kunnen eerder of later aankomen dan verwacht. Bestellingen kunnen langer duren door vertraging van de koeriersdienst. Als je je bestelling na het verwachte tijdsbestek nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op met je bestelnummer, zodat we je bestelling kunnen controleren.

WAT KOST DE VERZENDING?

Wij bieden verzending aan via PostNL.

De kosten hiervan bedragen

NL:
Brievenbuspakketje: €4,50 (ex btw)
Pakket: €6,75 (ex btw)
*Gratis verzending vanaf €75 (ex btw)

BE:
€9,60 (ex btw),-
*Gratis verzending vanaf €100 (ex btw)

DE:
€9,10 (ex btw)
*Gratis verzending vanaf €100 (ex btw)

FR:
€13,00 (ex btw)

LU:
€15,00 (ex btw)

Buiten EU:
€30,00 (ex btw)


KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?

Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden ontvang je een mail met de track & trace code.
Als je geen track & trace code hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ook is de track & trace code gelijk na je bestelling zichtbaar in je account onder het kopje: bestellingen.


MIJN PAKKET WERD NIET GELEVERD BINNEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD. WAT NU?

Neem binnen 14 dagen contact op met de klantenservice door te mailen naar info@lashlines.nl.
Wij zoeken dan bij de vervoerder uit waar je pakket zich bevindt. Als je na 14 dagen contact met ons opneemt, is het mogelijk dat we je pakket niet meer kunnen volgen.


IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN. WAT NU?

Neem zo snel mogelijk na het bestellen contact op met de klantenservice door te mailen naar info@lashlines.nl met het bestelnummer en reden van annulering.
Indien het pakketje nog niet is verzonden, kunnen wij de order nog annuleren.


MIJN PRODUCT IS BESCHADIGD AANGEKOMEN.

Neem gelijk contact op met onze klantenservice via info@lashlines.nl of vul het formulier in op onze website onder ‘contact’
Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Inloggen
Een account aanmaken


Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in ons privacybeleid.

Wachtwoord resetten

Wachtwoord vergeten? Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in. Je ontvangt een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Lash Faves
Winkelmand 0
Laatst bekeken 0