Terugbetaal & retourneringsbeleid
Producten gekocht bij Lash Lines kunnen in de meeste gevallen binnen 14 dagen na ontvangst
worden geretourneerd.
Als er 14 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we je geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moeten jouw artikel(en) ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
- Via de volgende link kun je jouw retour aanmelden. Klik hier
- Vul jouw track & trace nummer, postcode in en klik op versturen.
- Hier kun je je zending retour sturen.
- Plak het retourlabel op de verpakking.
- Voeg de pakbon toe aan jouw retourpakket.
- Je kunt nu jouw retourpakket bij het dichtstbijzijnde PostNL punt afleveren.
- De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Zodra jouw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je van ons een e-mail waarin staat dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.
Als wij het product hebben goedgekeurd, ontvang je een credit nota en wordt jouw terugbetaling verwerkt.
De terugbetaling zal binnen enkele dagen worden voldaan nadat je de credit nota hebt ontvangen.
Producten die ongeacht de reden niet in aanmerking komen voor retournering:
- Tweezers, wimpers, wimperlijm, en andere aanverwante artikelen.
Waarom deze regel?
Om de kwaliteit en veiligheid van onze producten te garanderen, moeten we ervoor zorgen dat alle hygiëneproducten die we verkopen volledig nieuw en ongebruikt zijn. Dit beleid helpt ons om jou en al onze klanten de beste en veiligste ervaring te bieden.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijk of geen terugbetalingen word verleend:
- Beschadigde verpakking
- Geopend product
Elk item dat niet in de originele staat verkeert of beschadigd is die niet te wijten zijn aan onze fout.
Elk artikel dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd.
Te late of ontbrekende terugbetalingen:
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contacformulier
Sale artikelen:
Uitverkoop (Sale) artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Als je vragen hebt over ons retourbeleid of twijfelt of een product geretourneerd kan worden, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!